Když se řekne L´Exquis, ta vůně je prostě…

Výraz exquis ve francouzštině znamená výjimečný, mimořádný, pozoruhodný. Zkrátka popisuje naši žitou skutečnost a smyslovou zkušenost, která se vymyká zaběhnutým pořádkům. A jako harmonie, která nejde s proudem a zanechává v nás hluboké prožitky, byla navržena i parfémová voda L´Exquis. Vždyť Mme Ana Laporte, prezidentka Laboratoires GERnétic Synthèse o něm tvrdí, že je to vůně jejího života. Jak ho ale vnímají ambasadorky půvabu, blogerky a redaktorky?

Položili jsme jim tři otázky:

1. Jakou první emoci nebo dojem ve vás vůně vyvolala?

Naší testovací skupině parfémová voda L´Exquis nejčastěji evokovala:

  • jaro a léto,
  • svěžest,
  • pobyt na louce či v rozkvetlé zahradě.

Účastníci si vůni také spojovali s:

  • pocitem pohody,
  • láskou
  • nebo odchodem z rande.

V jednom z případů ji respondentka popsala jako:

„U vůní hledám výjimečnost, nezaměnitelnost. A našla jsem!“

2. Kterou složku vnímáte nejvíce?

V kompozici jasně vítězily květinové tóny:

  • lotus (střední tóny)
  • levandule (střední tóny)

a také v základu parfému složky, které přetrvávají nejdelší dobu:

  • cedrové dřevo
  • a pižmo

Všechny tyto jmenované ingredience jsou součástí vonné kompozice.

„Líbí se mi srdce vůně – květiny a pak přechod do cedrového dřeva a pižma.“

3. Čím vás zaujal design parfému, flakonu a krabičky?

Respondentky nejvíce oceňovaly a vyzdvihovaly:

  • minimalistický design plný čistých linií
  • elegantní zpracování s důrazem na detaily ve zlaté barvě
  • pocit luxusu, které jim vůně po vizuální stránce dává
  • jemnost a ženskost, s jakou design působí
  • praktický uzávěr, díky němuž nemají obavu o nechtěnou nehodu v kabelce

V jedné z odpovědí se prakticky nalézalo celé spektrum vyčtených rysů:

„Jednoduchý a luxusní design, praktické víčko, elegantní provedení.“


Napište nám, jak se líbí nová vůně od GERnétic Vám.

Tým GERnétic