Výraz exquis ve francouzštině znamená výjimečný, mimořádný, pozoruhodný. Zkrátka popisuje naši žitou skutečnost a smyslovou zkušenost, která se vymyká zaběhnutým pořádkům. A jako harmonie, která nejde s proudem a zanechává v nás hluboké prožitky, byla navržena i parfémová voda L´Exquis. Vždyť Mme Ana Laporte, prezidentka Laboratoires GERnétic Synthèse o něm tvrdí, že je to vůně jejího života. Jak ho ale vnímají ambasadorky půvabu, blogerky a redaktorky?
Položili jsme jim tři otázky:
1. Jakou první emoci nebo dojem ve vás vůně vyvolala?
Naší testovací skupině parfémová voda L´Exquis nejčastěji evokovala:
- jaro a léto,
- svěžest,
- pobyt na louce či v rozkvetlé zahradě.
Účastníci si vůni také spojovali s:
- pocitem pohody,
- láskou
- nebo odchodem z rande.
V jednom z případů ji respondentka popsala jako:
„U vůní hledám výjimečnost, nezaměnitelnost. A našla jsem!“
2. Kterou složku vnímáte nejvíce?
V kompozici jasně vítězily květinové tóny:
- lotus (střední tóny)
- levandule (střední tóny)
a také v základu parfému složky, které přetrvávají nejdelší dobu:
- cedrové dřevo
- a pižmo
Všechny tyto jmenované ingredience jsou součástí vonné kompozice.
„Líbí se mi srdce vůně – květiny a pak přechod do cedrového dřeva a pižma.“
3. Čím vás zaujal design parfému, flakonu a krabičky?
Respondentky nejvíce oceňovaly a vyzdvihovaly:
- minimalistický design plný čistých linií
- elegantní zpracování s důrazem na detaily ve zlaté barvě
- pocit luxusu, které jim vůně po vizuální stránce dává
- jemnost a ženskost, s jakou design působí
- praktický uzávěr, díky němuž nemají obavu o nechtěnou nehodu v kabelce
V jedné z odpovědí se prakticky nalézalo celé spektrum vyčtených rysů:
„Jednoduchý a luxusní design, praktické víčko, elegantní provedení.“
Napište nám, jak se líbí nová vůně od GERnétic Vám.
Tým GERnétic