Kosmetické salony jsou jedním z míst, kde lze nářek adrenalinu i napětí uspat ve jménu relaxace. Kde má každý prostor užít si čas jen pro sebe, a ještě udělat něco pro svou pleť a sebevědomí. Právě na to chce poukázat prestižní soutěž pro kosmetické odborníky Česko-Slovenská Hvězda Partnerských salonů GERnétic, již pořádá firma LK Servis, výhradní zastoupení kosmetické značky GERnétic pro český a slovenský trh. Její vyhodnocení se konalo 19. října 2024 v resortu Medical Spa v Léčebných lázních Bohdaneč.
Tiskové zprávy
Prosinec je již v plném proudu, a to znamená jediné: zrekapitulovat, jestli vám neschází ještě nějaký vánoční dárek pro nejbližší. Pokud si marně lámete hlavu, čím potěšit pod vánočním stromečkem, francouzská kosmetická značka GERnétic pro vás nachystala několik tipů, které se třpytí po zlatě, voní luxusem a dokáží „zpomalit čas“.
GERnétic s novým opalovacím krémem otevírá cestu k ještě lepšímu anti-ageingovému efektu. Melano 50+ aktivně chrání před spálením slunečními paprsky a předčasným stárnutím kůže, přičemž posiluje kožní bariéru a zlepšuje pružnost pleti. Hydratuje, urychluje buněčnou obnovu a proces hojení. Přípravek je vhodný pro ochranu tváře i těla, a to včetně pokožky intolerantní a velmi citlivé. Krém se rychle vstřebává, nezanechává bílé stopy a na pokožce nezanechává lepivý film. Neobsahuje nanočástice ani parfemaci.
Krev není voda. O tom, že je mnohdy víc než zlato a všechno další bohatství, se přesvědčují denně pacienti i lékaři, když jde o záchranu zdraví a života. Dárců však dlouhodobě ubývá, a proto spolek Zdraví-život, z.s. inicioval projekt „Smrt nemá šanci, když budeme dárci“. Jeho úkolem je podpora získávání nových pravidelných bezplatných dárců krve. I letos 14. června mohla veřejnost v jeho rámci dorazit na Transfuzní oddělení pražské Thomayerovy nemocnice darovat tekutinu, která může mít hodnotu celého života. Šlo o symbolické datum, neboť na ně připadá Světový den dárců krve. Nejde ale o jediný den. Bezplatné darování krve může změnit život každého z nás bez ohledu na datum v kalendáři. Partnerem projektu Smrt nemá šanci je rovněž české zastoupení kosmetické značky GERnétic.
Francouzská profesionální kosmetika GERnétic uvádí na trh novinku – matující sérum Shine Control, určené především pro pleť s rozšířenými póry, smíšenou, mastnou a příliš mastnou pleť. Týdenní kúra v ampulích má za úkol pokožku nejen zmatnit, ale rovněž redukovat viditelnost pórů, vyhladit reliéf kůže a vytvořit na ní dlouhotrvající sametový film. To ocení i uživatelé, které trápí vyšší produkce mazu sezónně, typicky v jarním a letním období.
Esenciální oleje byly v rituálech krásy využívané od starověku. Už před tisíci lety si lidé všímali, že má jejich omamná vůně pozitivní vliv na smysly, pocit pohody i pokožku. Také značka GERnétic ve svých produktech, zejména těch pro ošetření těla, využívá jejich tajemnou sílu. Jedním z těch nevyužívanějších je esenciální olej z citronové trávy.
„Máš odvahu být skutečně sám sebou, právě tady a teď, a nic ti nemůže stát v cestě.“
Z knihy Johnatan Seagull od Richarda Bacha
Během Vánoc si přejeme obdarovávat, ne dávat věci. Chceme věnovat zhmotněnou lásku, krásné emoce. Přejeme si dárkem vyjádřit, že nám na našich blízkých záleží. Francouzská kosmetická značka GERnétic, která se zaměřuje na profesionální salónní a následnou domácí péči, si připravila několik vánočních tipů, s nimiž rozzáříte nejednu tvář a naučíte své nejbližší, že čas pro sebe není žádná zbytečnost.
Se světem vůní jsme všichni propojeni více, než si to přiznáváme. Ovlivňuje nás často na podvědomé úrovni a hluboce emocionálně. Vůně v nás vyvolávají vzpomínky, podbarvují zážitky, spojují nás s druhými. Jsou jako osobitý podpis. Zvláště pak ty ze segmentu niche, kam vůbec poprvé parfémem L´Exquis vstupuje také francouzská kosmetická značka GERnétic.
V posledních letech se zvyšuje počet jedinců, žen i mužů, které trápí projevy suché, křehké či atopické pokožky. [1] Taková pleť potřebuje speciální péči. A s ní přichází v letošním roce francouzská kosmetická značka GERnétic, která tak rozšiřuje unikátní portfolio produktů s vysokým podílem aktivních látek.