Snaha zaujmout a naladit na patřičnou vlnu, a to nejen klientky a klienty, ale také širokou veřejnost je nejen přání, ale i výsledek praxe francouzské kosmetiky GERnétic, jejíž zastoupení funguje v České republice již dvacátým rokem. Strategií je zaujmout prostřednictvím sofistikovaných výrobků, jejichž podstatu a fungování vysvětlují vzdělané kosmetičky v salonech při jednotlivých procedurách. GERnétic vsadil také na ojedinělé marketingové akce, například spolupráci s divadly, dámskými kluby či lázněmi. Ale to není vše.
Letošní rok zahájil prestižním katalogem nazvaným Tajemství krásy a zdraví s francouzskou kosmetikou GERnétic. Čím je neobvyklý? Jako první u nás pro zpestření obsahu použil verše básnířky Evy Brixi. Provázejí okruhy textů napříč ročními obdobími a produktovými řadami a tvoří tak neobvyklou přidanou hodnotu k informacím, kterými se firma snaží přiblížit uživatelkám, odbornicím i ženám, které tuto kosmetiku dosud nepoznaly. Emoce totiž hrají při rozhodování lidí stále větší roli, a to daleko větší, než se jim doposud přisuzovalo. A odpovědné firmy jsou si vědomy toho, že zdaleka nejde jen o to prodat, ale získat sympatie veřejnosti také pomocí nápadů, které sbližují. Proto GERnétic vsadil na poezii. Ženám určitých věkových kategorií byla vždy blízká, dokázala je oslovit. A právě první současné ohlasy širokého spektra masérek a kosmetiček i klientek salonů GERnétic potvrzují, že vydat se cestou veršů, propojit kosmetiku a básně, byl výborný krok.
Výkonná ředitelka společnosti LK Servis, která značku GERnétic v České a Slovenské republice zastupuje, Andrea Trčková, vysvětluje: „V našem týmu jsme přemýšleli, jak pro klientky, kosmetičky, obchodní partnery a zkrátka pro všechny, kteří nám fandí nebo nás naopak ještě neznají, udělat něco, co je v praxi firem a jejich prezentačních materiálů zatím neobvyklé. Spojili jsme se s autorkou poezie, která promlouvá ústy mnoha žen, Evou Brixi, a hledali řešení. Zrodil se katalog ‚do kabelky‘, v němž je možné nejen se dovědět o všech našich produktech a jak je používat, ale zpestřit si toto čtení právě řádky, které chytí za srdce. Jsem přesvědčena, že experiment se podařil a že vztah ženy, kosmetiky a poezie bude po celý rok tou správnou symbiózou a také krásným dárkem k 20. výročí působení značky GERnétic na našem trhu.“
Eva Brixi, autorka veršů, k tomu podotýká: „Projekt byl pro mne výzvou, jejímž prostřednictvím se uskutečnilo to, o čem jsem dlouho snila i přemýšlela – jak dostat poezii do praktického života, jak ji přiblížit lidem a nabídnout dnům nejen svátečním, ale i všedním. Aby i poezie žila, byla s lidmi třeba při cestě tramvají nebo v okamžiku, kdy si jen tak listují „nějakým čtením“. Jak se probojovat literárním žánrem, který nemá dnes na růžích ustláno, do duše člověka? Sbírky poezie nakladatelé příliš nevydávají, a tak jsem hledala jinou cestu. Ojedinělá komunikace a nápad GERnétic připravily půdu spolupráci, ze které mám velikou radost.“
Kosmetika GERnétic je sama o sobě inovátorská. Její domovinou je Francie, odkud pocházel i zakladatel značky Dr. Albert Laporte, který svůj život zasvětil studiu buněčné biologie a pochopení procesu stárnutí, kterým se zabývá gerontologie. Toto unikátní know how, jehož základní idea spočívá v tom, že tělo dokáže vždy nalézt svou rovnováhu, když se ke každé buňce dostane účinná kombinace životně důležitých látek ve správném poměru, vtiskl do každého produktu GERnétic. Dnes v jeho úctyhodné práci pokračuje tým špičkových vědců z Laboratories GERnétic Synthèse, kteří výrobky zdokonalují, inovují a objevují nové možnosti, jak tisícům současných i budoucích klientů dopomoci k pěstěnému vzhledu pokožky celého těla, pocitu pohody a zdraví. GERnétic představuje kosmetickou péči, jež neopomíjí žádnou oblast estetických požadavků všech, kteří si přejí o své tělo dbát na špičkové úrovni. Od ošetření pleti, řešení nadměrné pigmentace, hojení kožních nedokonalostí až po zeštíhlení, detoxikaci a celkový relax organismu.